søndag 24. april 2011

lightning mcqueen genser

Tenkte at jeg skulle strikke en lightning mcqueen genser... men det finnes jo ikke mønster på det :-( Så her gjelder det å være kreativ.. hehe

Vi hadde oss en tur på besøk til søsteren min som lager bilder av nabbiperler, hun printet ut et lightning mcqueen mønster til meg (et som egenstlig skal brukes til å lage nabbiperle bilde) jeg bruker dette som mønster til bilen. :-)



Lørdag var jeg og kjøpte meg tråd.... nå har jeg kommet halveis :-)



Det står igjen en del brodering på bilen da, men det tar vi til slutt :-D

Ha en fortsatt fin påske :-D

6 kommentarer:

  1. Så kreativt :) Og hvorfor er jeg ikke overrasket? Det der fikser du fint :) Kreativ som du er.
    Nyt siste påskedagen :)
    klem Janne-Lise

    SvarSlett
  2. Hehe her må man bruke fantasien vet du :-)
    Tusen takk du får nyte siste påskedagen du også Janne-Lise :-D

    SvarSlett
  3. Ja det gjelde å kunne vere kreativ, Aina. Du e kjempeflink.

    SvarSlett
  4. Tusen takk Liv, ja d gjelde å prøve d meste... :-D

    SvarSlett
  5. Imponera stadig du , blir nydelig fine tenke eg =)

    SvarSlett
  6. Hehe d stende nå igjen å sjå :-D

    SvarSlett